.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات علیپور در مخالفت با رد کلیات بودجه

شمال نيوز: نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: اگر بودجه ایراد دارد چرا موافقان رد کلیات پیشنهاد افزایش بودجه را ارائه دادند.

 به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) طی سخنانی در مخالفت با رد کلیات لایحه بودجه در صحن علنی مجلس اظهار داشت: بودجه کل کشور به عنوان مهمترین سند در نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید تمام اهداف را در بر گیرد.

وی افزود: بودجه باید به گونه‌ای برآورد شود که همه تکالیف در قانون را محقق کند.

علیپور ادامه داد: مخالفین رد بودجه بصورت کلی صحبت کردند و به موضوع خاصی اشاره نداشتند.

این نماینده مجلس گفت: طبق ماده 186 آئین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق اجازه نداشت کلیات لایحه را رد کند و تذکر برخی نمایندگان در این رابطه کاملا درست بود.

علیپور اظهار داشت:‌دولت در لایحه بودجه انتشار 5 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای دولت، 6 هزار میلیارد برای شهرداری و 15 هزار میلیارد برای شرکت‌های دولتی را پیش‌بینی کرده تا بتواند سرمایه‌ها و نقدینگی برگردان در جامعه را جمع‌آوری کند.

وی اضافه کرد: فروش اوراق مشارکت باعث جمع‌آوری نقدینگی می‌شود و آثار ضد تورمی دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جای تاسف دارد که کمیسیون تلفیق به موضوعات مهم توجه نکرده است، گفت: نمی‌دانیم ما دم خروس را قبول کنیم یا قسم را، اگر کلیات ایراد دارد پس چرا برخی نمایندگان پیشنهاد دادند که بودجه اضافه شود.

علیپور اظهار داشت: دولت بر اساس قانون بودجه را ارائه داده و اگر بودجه به دولت برگردد، دولت بودجه را کم و زیاد نمی‌‌کند. ما باید در جزئیات تغییرات را انجام دهیم.

نماینده مردم قائمشهر ادامه داد: موافقان رد کلیات پیشنهاداتی در مورد افزایش بودجه ارائه دادند؛ اگر بودجه‌ای ایراد دارد پس چرا پیشنهاد دادید؟

وی گفت: بنده مخالف رد هستم؛ تا الان 50 روز از وقت عزیز کشور را از دست دادیم و ما از کمیسیون تلفیق گلایه داریم که کلیات بودجه را رد کرد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.